2017. február 28., kedd

MANDULÁS-KÓKUSZOS KEKSZ


gesztenyés-diós linzer sikere után,ismét kipróbáltam egy lisztkeverék mentes receptet. A linzer receptjét használtam úgy,hogy a gesztenyelisztet mandulalisztre,a diót pedig kókuszreszelékre cseréltem. Ez most keksz állagú lett,nem linzer,de nagyon finom.




10 dkg Nature Cookta mandulaliszt
10 dkg kókuszreszelék
10 dkg Nature Cookta tápióka keményítő
15 dkg Rama margarin
15 g Süssina por vagy 50 g porrá őrölt eritrit/ennek megfelelő porcukor
1 egész tojás
csipet só

A mandulalisztet,a kókuszt és a tápióka keményítőt elkevertem egy tálban. Hozzáadtam a sót és az édesítőt. Majd elmorzsoltam benne a margarint és belegyúrtam a tojást is.
Ez a tészta keményebb lett,mint a gesztenyés linzer tésztája. De jól tudta vele dolgozni és nem törött.
Kb.fél centisre kinyújtottam rizslisztes szilikonlapon. Majd csillag és szív formákkal kiszaggattam.





Sütőpapíros tepsibe tettem őket és 180 fokon világosra megsütöttem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése