2017. február 15., szerda

GESZTENYÉS-DIÓS LINZER CSERESZNYE LEKVÁRRAL



Már régebben kinéztem ezt a paleo isler receptet a TücsökBogár konyhája oldalról. A Nature Cookta receptversenyén nyert lisztekből végre használhattam hozzá. Nálam nem paleo változatban készült és nem vontam be csokival.
Nagyon -nagyon finom lett!!! Könnyű volt dolgozni a tésztával és nem mállott szét sütés után sem. Nem törött el akkor sem,amikor megkentem lekvárral. Tökéletes az íze és az állaga is!






10 dkg Nature Cookta gesztenyeliszt
10 dkg darált dió
10 dkg Nature Cookta tápióka keményítő
15 dkg Rama margarin
15 g Süssina por (elég szerintem 10-12 g is) vagy 50 g porrá őrölt eritrit/ennek megfelelő porcukor
1 tojás sárgája
1 mk fahéj
csipet só
lehet bele citromhéjat is tenni,én most nem tettem

+ házi cseresznye lekvár


A gesztenyelisztet,a darált diót,a tápióka keményítőt,a fahéjat,a sót és az édesítőt elkevertem egy tálban. Majd belemorzsoltam a margarint és hozzágyúrtam a tojás sárgáját. Ha túl lágy a tészta,tegyük hűtőbe fél-1 órára. Nekem nem kellett.
Rizslisztes szilikonlapon kinyújtottam kb. 5 mm vastagra és kiszaggattam.






180 fokos előmelegített sütőben kb. 10 perc alatt világosra megsütöttem.
Miután kihűlt kettőt lekvárral összeragasztottam.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése