2017. május 16., kedd

HAMBURGER ZSÖMLE NATIVA FOOD KENYÉRLISZTBŐL



Van egy listám,azokról a receptekről,amelyeket fel szeretnék tenni a blogra. Igyekszem sorban elkészíteni őket. A hamburger zsömle az egyik ilyen,úgyhogy ma megsütöttem.
Nagyon jól sikerült! Dóri receptjét használtam hozzá,csak a lisztet cseréltem le.





240 g Nativa food MIX AL TEFF PANE, PIZZA, FOCACCIA gluténmentes kenyérliszt
fél tk só
1 csapott ek cukor
125 g joghurt
fél dl tej
12 g friss Budafoki élesztő
1 tojás
2 ek olaj

Tetejére:
1 ek tej+1 tojás sárgája
szezámmag

A langyos tejben 1 mk cukorral felfuttattam az élesztőt. A lisztet elkevertem a cukorral és a sóval. Majd hozzáadtam a joghurtot,az élesztős tejet és a tojást. Géppel összekevertem és amikor már összeállt,beleöntöttem az olajat is. Miután az olajat is felvette a tészta,3 részre osztottam.
4 darabra kellett volna,mert elég nagyok lettek. Ragacsos a tészta,de így a jó!
Vizes kézzel gombócokat formáztam és sütőpapíros tepsibe tettem őket.





50 fokos sütőben 30 percet hagytam kelni a zsömléket. Ilyen szép nagyok lettek!


Majd lekentem a tejes tojással és megszórtam szezámmaggal.


Visszatettem a sütőbe és 170 fokon 30 perc alatt megsütöttem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése