2016. október 20., csütörtök

BOLOGNAI SPAGETTI



A bolognai spagetti a fiam egyik kedvenc étele. Kétféleképpen készítem:

1.változat:1/2 kg darált hús
1 fej vöröshagyma
1/2 üveg (350g)paradicsompüré

bors
oregánó
olaj 
spagetti tészta 
sajt

 A felkockázott hagymát olajon megdinszteltem,majd rátettem a darált húst. Jól átkevertem és felöntöttem annyi vízzel,hogy ellepje a húst. Fedő alatt puhára főztem. Amikor elkészült,sóztam és borsoztam,megszórtam oregánóval,majd ráöntöttem a paradicsomszószt. Kb. 5 perc forralás után elkészült. A kifőzött tésztával és reszelt sajttal tálaltam.




2.változat:
1 kg darált hús
2 fej vöröshagyma
1 üveg Heinz bolognai spagetti szósz 500 g
1 üveg Kecskeméti sűrített paradicsom 360 g

bors
olaj
spagetti tészta
sajt

A felkockázott hagymát olajon megdinszteltem,majd rátettem a darált húst. Jól átkevertem és felöntöttem annyi vízzel,hogy ellepje a húst. Fedő alatt puhára főztem. Amikor elkészült,sóztam és borsoztam,majd ráöntöttem a kétféle paradicsomot. Kb. 5 perc forralás után elkészült.




Update: 2018.01.25
Bolognai Sotelli tésztával




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése