2016. május 15., vasárnap

CSOKIKRÉMES SZENDVICS



Kicsit elúsztam a bejegyzésekkel,most már 4 az elmaradásom. Ez a csokis szendvics az egyik,tegnap sütöttem. Egyszerű piskótatallérból és kakaós tejszínhabból készítettem.




25 dkg rizsliszt
8 dkg margarin
20 g Süssina édesítőpor vagy 10 dkg porcukor
1 tk vaníliás fruktóz vagy vaníliás cukor
2 tojás
2 g szódabikarbóna (kb. 1 mk)

A puha margarint az édesítővel és a vaníliás fruktózzal habosra kevertem,majd hozzákevertem a
tojásokat is. A lisztet elkevertem a szódabikarbónával és a tojásos keverékhez gyúrtam.
Rizslisztes szilikonlapon fél centisre nyújtottam és különböző formákat szaggattam a tésztából.
170 fokos sütőben kb. 10 perc alatt világosra sütöttem.



Krém: kb. 1,5 dl Hulala habtejszín
           édesítőszer
           kb. 2 ek kakaópor

A keményre felvert tejszínhabhoz kevertem az édesítőt és a kakaóport.




A kihűlt tallérokat kettesével összeragasztottam a krémmel és olvasztott étcsokival díszítettem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése