2015. szeptember 30., szerda

TÚRÓS KIFLI



Nagyon finom,puha túrós kiflit sütöttem ma! A recept menet közben született meg,nagyon jó lett a tésztája és a túrótöltelék is fantasztikus lett.

Ebből a mennyiségből én 20 darabot csináltam,mert így lett egy darab megfelelő szénhidrát-mennyiség a fiamnak tízóraira.Persze lehet nagyobbakat is csinálni,ki hogy szereti.



13 g friss élesztő
1 mk cukor
170 ml langyos tej
190 g Nutri free mix per pane
10 g tápiókakeményítő
50 g Glutenix foszlós kalács lisztkeverék
1 mk útifűmaghéj,a por változata
3 ek gyümölcscukor (vagy 3 ek cukor)
50 g margarin
+a tetejére 1 tojás

Töltelék: 12 dkg tehéntúró
            1/2 kezeletlen citrom héja
            1 tk vaníliás fruktóz (vagy vaníliás cukor)
            2 ek Süssina édesítőpor (vagy porcukor ízlés szerint)
            1 ek tejföl

Az élesztőt felfuttattam a langyos tejben 1 mk cukorral.A száraz hozzávalókat elkevertem a dagasztógép táljában.Majd hozzáadtam az élesztős tejet és elkezdtem géppel dagasztani.Amikor már összeállt,hozzáadtam az olvasztott margarint és alaposan kidolgoztam a tésztát.Letakarva,meleg helyen kb.1 órát hagytam kelni.
Miután megkelt két részre osztottam és kör alakúra nyújtottam a tésztát.Pizzavágóval 10 részre vágtam fel.Minden cikk széles végére egy teáskanál tölteléket raktam,majd feltekertem a kifliket.Sütőpapíros tepsibe tettem őket és lekentem felvert tojással.Előmelegített 180 fokos sütőben megsütöttem.




2016. február 24.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése