2015. augusztus 1., szombat

A LEGFINOMABB ZSÖMLE



Nem igazán sütök zsömlét,mert nekem mindig tömör szokott lenni.De ez fantasztikus lett!!! Megtartotta a formáját,kívül ropogós,belül finom, puha, könnyű a tésztája!
Ráadásként ma még egy másik fajta zsömlét is sütöttem és az is nagyon finom lett!

125 g Nutri free mix per pane
125 g Nutri free mix per pane fibra+
50 g Beiker liszt
12 g friss élesztő
1 mk cukor
1 tk só
1 ek olaj
240 ml langyos víz
1 mk Nutri free mix xantano

Az élesztőt felfuttattam a cukros vízben.A száraz hozzávalókat összekevertem.Majd hozzáadtam a felfuttatott élesztőt.Dagasztógéppel elkezdtem összedolgozni,majd hozzátettem az olajat is.Jól kidolgoztam a tésztát.Meleg helyen 30 percig kelesztettem.Rizslisztes szilikonlapon gombócokat formáltam.Sütőpapíros tepsibe tettem a zsömiket és bekapcsoltam a sütőt 185 fokra.Amikor felmelegedett,bevagdostam a zsömléket és lekentem olajjal a tetejüket.Betettem a sütőbe és kb.30 perc alatt megsütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése