2015. április 26., vasárnap

NARANCSOS GRÍZES KRÉMES




Kakaós piskóta:
6 db tojás
90 g gyümölcscukor (vagy 120 g kristálycukor)
100 g rizsliszt (nálam most 70 g rizsliszt+30 g Haas keményítő)
30 g cukrozatlan kakaópor

Krém:
5 dl tej
7 ek rizsdara
kb.2 narancs leve
folyékony édesítőszer (ízlés szerint)
20 dkg margarin
A lapokat megkenni:
2 ek házi diabetikus narancslekvár

Kakaós piskóta:A tojásokat kettéválasztottam,a fehérjét a fele cukorral kemény habbá vertem.A sárgájákat a másik fele cukorral habosra kevertem.A kettőt óvatosan összekevertem,majd beleszitáltam a kakaóporral elkevert lisztet,keményítőt és összeforgattam.Egy 25x35 cm-es tepsi aljára sütőpapírt tettem és belesimítottam a tésztát.Előmelegített sütőben,170 fokon megsütöttem.Amikor kihűlt vízszintesen kettévágtam.
 
Krém:A tejet és az édesítőt felforraltam.Majd beleöntöttem a rizsdarát és besűrítettem.Amikor teljesen kihűlt belekevertem a kihabosított margarint.Majd hozzáadtam a narancslevet is.Megkentem az alsó lapot és a felső lap alját narancslekvárral és az alsóra rátettem a krém felét.Ráborítottam a felső lapot és arra a krém másik felét.Hűtőbe tettem és mikor már megszilárdult a krém,naranccsal díszítettem.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése